کدهای جاوا اسکریپت
JavaScript Codes خاکستر - بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا! . . . از نادانی و بیهودگی و از گفتار و کردار بد به تو پناه می برم . [امام علی علیه السلام ـ در دعای یوم الهریر در پیکار صفّین ـ]
بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    مرا عمری به دنبالت کشاندی

    سرانجامم به خاکستر فشاندی

    ربودی دفتر دل را و افسوس

    که سطری هم از این دفتر نخواندی

    گرفتم عاقبت دل بر منت سوخت

    پس از مرگم سرشکی هم فشاندی

    گذشت از من ولی آخر نگفتی

    که بعد از من به امید که ماندی؟ !



    ati ::: دوشنبه 87/3/20::: ساعت 1:50 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 12
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :7168

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    بی تو بودن کار من نیست  تا دلت نرفته برگرد
    مدیر وبلاگ : ati[9]
    نویسندگان وبلاگ :
    saeed (@)[1]


    سلام دوست عزیز ورود شما به وبلاگ را خیر مقدم میگوییم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بی تو بودن کار من نیست  تا دلت نرفته برگرد

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<