کدهای جاوا اسکریپت
JavaScript Codes شرح پریشانی - بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند متعال، دوست دارد که میان فرزندانتان به عدالت رفتار کنید. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
بی تو بودن کار من نیست تا دلت نرفته برگرد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  •  

    دوستـــان شرح پریشــــانی من گوش کنیـــــد،

                                                داستــــان غــم پنــهانی من گـــوش کنیــــد

    قصه ی بی سر و ســامــانی من گوش کنیـــد،

                                                گفتگـــوی من و حیرانــی من گـوش کنــید

    شـــرح این آتش جـــان سوز نگـــفتن تا کـــی،

                                                سوختــم سوختــم ایـن راز نهفــتن تا کـــی

    روزگــاری مــن ودل سا کــن کویی بودیـــم ،

                                                ساکــن کـوی بــت عربــده جویــی بودیــم

    عقــــل و دین باخته دیوانه ی رویی بودیـــم،

                                                بســـته ی سلـسـله ی سـلسـله مویی بودیـم

    کس در آن سلسله غیر از منو دل بند نبــود ،

                                                یـک گـرفتار از این جمله که هستـند نبـود

    نرگس غمزه زنش این همه بیمار نداشــت ،

                                                سنبــل پر شکنش هیـچ گــرفتار نـداشــت

    این همه مشتری و گــرمی بازار نداشـــت ،

                                                یوســفی بود ولــی هیچ خریـدار نداشــت

    اول آنکس که گرفتار شــدش مــن بــــودم ،

                                                باعــث گـــرمی بازار شــدش مـتن بودم

    حیران من شد سبـــب خــوبی و رعــنایی او ،

                                                داد رســـوایی من شـــــهرت زیبــایی او

    بس که دادم همـــه جا شرح دل آرایــی او ،

                                                شـــهر پر گشت ز غوغـــای تماشایی او

    این زمـــان عاشق سر گشته فراوان دارد ،

                                            کـــی سره برگ منه بی سروسامان دارد......

     



    ati ::: چهارشنبه 87/2/18::: ساعت 4:47 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 2
    بازدید دیروز: 3
    کل بازدید :7158

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<
    بی تو بودن کار من نیست  تا دلت نرفته برگرد
    مدیر وبلاگ : ati[9]
    نویسندگان وبلاگ :
    saeed (@)[1]


    سلام دوست عزیز ورود شما به وبلاگ را خیر مقدم میگوییم

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    بی تو بودن کار من نیست  تا دلت نرفته برگرد

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<